Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen, bijvoorbeeld als het product toch niet bevalt of om een andere reden. Wat de reden ook is, je heeft het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lerine.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je het bestelde product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@lerine.nl. De kosten voor terugzending van het product komen voor je eigen rekening. Het product zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten te worden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk naar je op te sturen. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag tot 12:00 uur. We streven naar een verzendtijd van 2 werkdagen. Afhankelijk van de voorraad, eventuele feestdagen en de verzendtijd van de vervoerder, kan de levering van je bestelling iets langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 5,00 voor alle bestellingen bezorgd met PostNL
Gratis bij afhalen op locatie (Dordrechtweg 25, Deventer)

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je gemakkelijk met ons in contact kunt komen. Mocht je vragen hebben over onze producten of workshops, bekijk dan onze frequently asked questions of neem contact met ons op via de volgende gegevens:

LeRine BV
Tel: +31 (0) 6 22 77 37 36
info@lerine.nl
https://www.lerine.nl
KVK: 82144931
BTW: NL 8623.53.336.B01

Vestigingsadres
Dordrechtweg 25
7418CH Deventer

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lerine.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDeal
– Creditcard