FAQ

Ik heb een vraag over…

Workshops
Betaling, verzenden & annuleren
Zakelijk
Anders


Workshops

Kan ik met 2 personen deelnemen aan een barista workshop?

Wij geven onze workshops vanaf 2 personen en alleen met jouw gezelschap. Geen grote groepen dus. Wij zijn van mening dat je op deze manier sneller leert en meer tijd achter de espressomachine krijgt.

Hoeveel kennis moet ik hebben om mee te doen aan een barista workshop?

Wij bieden verschillende barista workshops aan voor verschillende niveaus. Ben je een beginnende thuisbarista? Start dan met onze basis barista workshop. We leren je alles over de herkomst van koffie, productiemethoden en hoe die koffie uiteindelijk in jouw kopje koffie belandt. Weet je al veel over koffie, maar weet je niet precies hoe je de perfecte espresso zet? Meld je dan aan voor de gevorderde barista workshop. We leren je hier alles over het afstellen van de bonenmaler en espressomachine.

Onze barista workshops zijn dus toegankelijk voor iedereen.

Zijn de barista workshops alleen in Deventer?

Ons trainingscentrum bevindt zich in Deventer, maar we komen ook graag naar jou toe. Heb je thuis een mooie espressomachine staan? Dan is het natuurlijk ontzettend leuk om aan de slag te gaan met je eigen apparatuur en deze te leren kennen.

Wil je je personeel trainen op je eigen locatie? Dat kan natuurlijk ook. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Kan de barista workshop ook aan huis?

Wij geven onze workshops niet alleen op onze locatie, maar we geven ook barista workshops aan huis. Veel mensen hebben in de Corona-periode een nieuwe espressomachine aangeschaft. Het is echter soms nog lastig de perfecte espresso te zetten. Wij komen je graag helpen. We gaan samen op zoek naar de perfecte afstellingen van jouw machine.

Kan ik een barista workshop cadeau geven?

Dat kan! We hebben in onze Shop een cadeaubon te koop. Je kunt aangeven welk bedrag je wil geven of welke workshop je cadeau wil geven. Wij sturen je een cadeaubon op en je ontvangt de cadeaubon in je mailbox. Deze kun je dan zelf geven aan de ontvanger.

Waar vind ik de beschikbare data voor een barista workshop?

Nadat je de workshop hebt betaald, ontvang je van ons een bevestiging van betaling en nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Samen plannen we een geschikte datum. Is de 48 uur verstreken en heb je nog steeds geen bericht van ons? Trek dan even aan de bel. Je kunt ons bereiken via info@lerine.nl of via de chat op de website.

Kan ik met het openbaar vervoer naar de trainingslocatie in Deventer?

Dat is mogelijk. Er is echter geen directe verbinding. Bus Keolis RRReis 6 & 1 kun je nemen vanaf het Deventer treinstation. Je stapt uit bij Halte Amstellaan en van daaruit moet je nog een kwartier lopen. Ga je met de auto? Je kunt dan aan de straat gratis parkeren.

Wat zijn onze Corona maatregelen?

Wij houden ons aan de actuele Corona maatregelen.


Betaling, verzenden en annuleren

Wanneer wordt er contact met mij opgenomen na aankoop van een barista workshop?

Wij nemen binnen 48 uur na aankoop contact met je op. Dan plannen we samen een geschikte datum voor de barista workshop.

Kan ik een barista workshop annuleren na aankoop?

Je kunt een barista workshop 14 dagen na aankoop kosteloos annuleren.

Ik ben ziek, hoe ver van te voren kan ik de workshop nog verzetten?

Wij vinden het fijn als je zo vroeg mogelijk laat weten dat je niet kan, dan hebben wij nog de mogelijkheid de lege uren te vullen met andere cursisten. We zullen dan altijd naar een geschikte oplossing zoeken.

Ik heb een workshop gekocht, maar wil toch een andere workshop volgen, kan ik nog ruilen?

Wil je toch een andere workshop volgen? Neem contact met ons op. Als de kosten van de workshops hetzelfde zijn, kun je kosteloos omruilen. Als de gewenste workshop een hoger aankoopbedrag heeft, wordt het verschil in prijs verekend.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Postbuspakket: €4,10
Pakketpost: €6,75
Gratis verzending: boven €100,00

Kan ik een bestelling afhalen?

Dat kan! Op onze locatie in Deventer kun je je bestelling ook afhalen. Kies bij je bestelling voor ‘afhalen’ en je ontvangt een mail als je bestelling klaar ligt. Het adres is Dordrechtweg 25 in Deventer.

Wat is de levertijd?

Wij nemen je bestelling zo snel mogelijk in behandeling. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag tot 12:00 uur. We streven naar een verzendtijd 2 werkdagen.

Wat zijn de retourkosten?

Retourkosten zijn voor eigen rekening. De aankoopprijs van het product (mits het product compleet is en in zijn originele staat) wordt 100% vergoed. De verzendkosten worden niet teruggestort.


Zakelijke klanten

Kan ik koffiebonen voor op werk bestellen?

Dat kan zeker. De meeste bestellingen kunnen we verwerken via de LeRine Shop. Heb je echter een grote bestelling en wil je deze elke maand bestellen. Neem dan even contact met ons op. We kunnen dan de bonen automatisch elke maand naar je toe sturen.

Waar vind ik de prijzen exclusief btw?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Voor zakelijke aanvragen kun je het beste contact met ons opnemen. Wij sturen je dan een offerte op.

Kan ik eerst een offerte opvragen?

Dat kan zeker. Stel ons al je vragen en benodigdheden via ons contactformulier.
Of bel ons via: +31 (6) 22 77 37 36

Ik wil mijn collega’s/werknemers opleiden tot barista, kan dit bij LeRine?

Naast thuisbarista’s leiden wij ook horeca personeel op tot professionele barista’s. Dit kan bij ons of bij jou op locatie. We maken de horeca barista opleidingen op maat. Stuur ons je vragen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


Staat je vraag er niet tussen?

We proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, maar staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via de chat op de website of het contactformulier. We beantwoorden je vraag binnen 48 uur.